vrijdag 19 april 2013

Bezoek Alain 19 april

Vandaag bracht ik (Stephanie) een bezoekje bij Alain thuis. Ik ging op mijn uppie op bezoek, omdat ik zelf afkomstig ben van Gent en Alain vlakbij woont. We achtten het als groep niet nodig met zijn allen te gaan, omdat dit een bezoek was om Alain op de hoogte te brengen van de stand van zaken, hem de geckotape te laten zien en hem raad te vragen rond de vormgeving (Wat vindt hij zelf mooi?).

Alain was ZEER enthousiast over de werking van de geckotape. Hij vindt dit, ik citeer: 'schitterend, dat is gewoon fantastisch!'.
Ik heb hem van de werking kunnen overtuigen door hem zelf met de geckotape aan de slag te laten gaan.
Hij kleefde deze overal op (ieder materiaal), waste hem af en kon waarnemen dat hij zijn eigenschappen niet verliest. Ik liet hem ook zien dat ik er zelf al mee gekookt had.
Ook Alains vrouw was aanwezig, en verrast.

Daarna liet ik Alain onze prototypes zien en bracht ik hem op de hoogte van de ideeën die we hebben rond vormgeving.
Een van de ideeën deed hem denken aan Keith Haring. (zie blog: 'Idee?')

Naar vormgeving toe, vindt hij dit, en ik citeer opnieuw: 'Oh, dat is echt de max! Dat is super leuk.'.
Zelf bracht hij aan de handjes en voetjes te 'versterken'. Hij verwees naar de pootjes van een gifkikkertje of gecko.


Ik heb ook het gasfornuis bij Alain thuis bekeken.



 Middelmatig grote pot
 Kleine pot


 Grote pot
Afmetingen:
Totale bxh = 60-65 cm
hxb 1 kookeilandje: 25x25

Mij is opgevallen dat eens op het fornuis een aantal potten staan, er helemaal niet zoveel plek over is om add-ons te plaatsen.

Naast het fornuis is er echter wel nog wat plaats vrij aan de zijkant.

Daarom kwam het idee in me op om enkele verschillende add-ons te maken, add-ons die ook aan de zijkant van het fornuis bevestigd kunnen worden. (een reeks samenhorende productjes ontwikkelen?)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten